17 Ocak 2016 Pazar

"Yves Rocher Hair Repair Oil"


Herkese merhaba ve iyi akşamlar!

Bu yazım, bir süredir severek kullandığım "Yves Rocher" markasına ait saç onarım ve bakım yağı  üzerine olacak.

Neredeyse tüm bloglarda okuduğum, okuduğum kadarıyla memnun kalmayana rastlamadığım bu ürüne indirimde denk gelince, benim kuru ve yıpranmış saçlarıma çare olur umuduyla hemen kaptım.


Öncelikle ürün tıpalı şekilde.
Tıpası çevrilerek açılıyor ve ürün alma miktarınızı kontrol etmeniz açısından küçük bir deliği mevcut.
Bu sayede ürün israfı olmadan kullanmanız açısından ben çok beğendim.

Yapısı; akışkan yağ kıvamında bir ürün.
İçinde jojoba ve macadamia yağları içeriyor.
Kokusu çok harika!
Ve bu kokunun saçlarımda bir süre de olsa kalmasına bayılıyorum.

Ürün saçlarınızı yıkamadan 10dk önce uygulayıp, duşta durulamanız öneriliyor.
Fakat ben bunun saçlarıma etkisi olmayacağına emin olarak, gece uygulayıp sabah duşumda yıkadım.



Yağ yapısına rağmen, çok ağır bir ürün değil; yani saçtan temizlerken kesinlikle zorlanmıyorsunuz.
Ve duştan sonra kıvırcık ve aşırı kabaran saçlar için, tarak saçlarınızdan kayıyor resmen ve saçlarınız çok kolay açılıyor.

Ve tabiiki kuru ve yıpranmış saçlar için etkilerinden bahsetmek gerekirse;
Saçlarımı gerçekten yumuşattığını ve parlak gösterdiğini hissettim.
Hele parlaklık gözle görülür derecedeydi ve bu beni çok sevindirdi.
Çünkü bu tip saçların hep şikayetidir, donuk ve yıpranmış görüntü.

Ve bu ürünü uyguladıktan sonra saç uçlarımdaki kırıklar gözüme o kadar da kötü gelmemeye başladı.
Kırıklarımı azalttı demeyeyim de, saç uçlarımı daha canlı gösterdi diyeyim.

Saçların uzamasıyla ilgili herhangi bir belirti keşfedemedim maalesef.
Fakat ürünü bitirdikten sonra bununla ilgili tekrar yorum yapmak üzere bu konuyu rafa kaldırıyorum.

Yani kısacası ben bu üründen fiyat/performans açısından oldukça memnun kaldım.
Ve bitmeye yakın hala memnun isem; mutlaka yedeklenecek ürünlerimin arasına girecektir.

Benim bu ürün hakkında düşüncelerim bu şekildeydi.
Siz hangi maskeleri ve bakım yağlarını severek kullanıyorsunuz?
Diğer tüm düşüncelerinizi ve sormak istediklerinizi aşağı yorum olarak yazabilirsiniz.
Herkese mutlu geceler ve mutlu haftalar!

Bana ulaşmak için;
Instagram/@nanikanotes
Mail/nanikanotes.gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder