23 Ocak 2016 Cumartesi

"Rimmel London Wonder'full Rimel"

Herkese güneşli bir cumartesi gününden merhaba!

Bugün sizlere anlatmak istediğim ürün uygun fiyatlı ve çok sevdiğim ürünleriyle "Rimmel London" markasına ait, içeriğinde argan yağı bulunan bir rimel olacak.



Benim günlük kullandığımda sevdiğim rimeller arasına girdi kendisi.
Günlük kullanımda, okul makyajımda takma kirpik etkisi veren, kirpikleri çok uzatıp dolgunlaştıran rimel ihtiyacı hissetmediğimden, bence uygun fiyatlı olarak çok güzel bir alternatif.



Öncelikle fırçası dikenli taraklı fırçalardan.
Kirpikleri ilk sürüşte güzel tarıyor fakat ayırma etkisinden çok benim kirpiklerimde çok kirpik varmış efekti yaptığını söyleyebilirim.
Ve boyutu itibariyle dikkatli kullanılmasında yarar var, benim göz kapaklarıma bulaşmaya çok müsait.

Rengi gerçekten simsiyah, tam benim istediğim gibi.
Ve kuruduktan, kirpiklere sabitlendikten sonra akma ve dökülme problemi yaşamadım.
Ben çok kısa ve sönük kirpiklere sahibim.
Ve kirpiklerimi uzattığını gerçekten söyleyebilirim.


İçerisindeki argan yağının kirpiklerime etkisi hakkında ise belli bir şey gözlemlemedim, ve bunu söylemek için zaten çok erken olduğunu düşünüyorum.
Ancak uzun vadede kullandıktan sonra bu yorumu yapabileceğim.

En sevdiğim özelliği ise; kuruduktan sonra benim favori maskaram olan "Lancome Grandiose" maskaram gibi kirpiklerimi katır kutur yapmıyor ve kalıcı olmasına karşın kirpiklerden çok güzel arındırılıyor olması.


Yani kısacası günlük kullanım için ideal bir ürün olduğunu düşünerek, yazımı burada noktalamak istiyorum.
Herkese mutlu cumartesiler diliyorum!

Bana ulaşmak için;
Instagram/@nanikanotes
Mail/nanikanotes@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder