8 Ocak 2016 Cuma

"Favori Mat Likit&Kalem Rujlar"

Herkese merhaba!
Cuma günü haftanın en güzel günü değil mi?
Finalleri olanlara başarılar, meşhur salgına yakalanıp grip olanlara iyi dinlenmeler ve koskocaman geçmiş olsunlar!

Bugün sizlere en sevdiğim formülasyona sahip mat likit ve kalem rujlarımdan bahsetmek için buradayım.
Sizi sıkmadan hemen başlamak istiyorum.

İlk rujum, en son sahip olduğum ama en çok sevdiğim, aldığım günden beri kesintisiz her gün sürdüğüm ve kara borsa olmuş bir ürün!

The Balm Meet Matt(e) Hughes Likit Ruj- Charming!

Koyu gül kurusu tonlarında, sürdüğünüzde 1-2 dk içerisinde dudağa tamamen sabitlenen mükemmel bir renk.
Ve ben de kalıcılığı çok fazla oldu, sanırım kendisi en kalıcı 2-3 rujum arasında.
Bu serinin "Committed" rengini de aşırı merak ediyorum.
Bu arada snapchatimde bu akşam bitecek olan, Charming&Sultry çekiliş şuan hala devam etmekte, katılmak isterseniz;
(snapchat/nanikanotes)



Diğer favori rujum; Nars'ın çok sevdiğim Velvet Matte kalem rujlarından; "Sex Machine" rengi.


Muhteşem nude diye tabir edebilirim sanırım.
Normalde ben bu kadar açık rujları pek sevmem ama bu ruj dudaklarımda o kadar doğal durdu ki, ben bayıldım ve baya kullandım zaten!
Bu serinin yapıları yumuşacık, renk vermeleri ve kalıcılıkları ise gerçekten çok güzel.


Renk skalası da geniş, beğendiğim birkaç renk daha vardı, ta ki başka bir mat kalem ruj serisi keşfedene kadar.
Bu seriden almaktansa diğer seriden uygun fiyatlı olarak almak bana daha cazip geldi, üstelik renk skalası daha çok ilgimi çekti diyebilirim.
O uygun fiyatlı seriden bir ruj da aşağıda!

Ve yine Nars'ın Velvet Matte Lip Pencil ürünlerinden "Red Square" isimli ruju.


Mükemmel turuncu kırmızı diye tabir edebilirim bu ürünü de.
Koyu kırmızı ve çok iddialı gece kırmızısı rujlar yerine günlük hayatta da benim gibi kırmızı ruj kullanmayı seven kişiler için ideal bir günlük kırmızı.
Çok sırıtmayan çok baymayan orta ayarda çok sevdiğim bir ton.


Ve sıra geldi, Nars'ın kalem rujlarına yapı itibariyle çok benzettiğim Golden Rose Crayon kalem rujları!
Bunların da yumuşacık yapıları ve geniş renk skalaları mevcut.
Bence çok uygun bir fiyatlı bir alternatif olabilir.
Çünkü, kalıcıklarını da test ettiğimde çok başarılı buldum.

Ve benim Golden Rose Crayon mat kalem rujlardan favorim; No:05


Bu ürün muhteşem bir bordo.
Nasıl olduysa benim günlük olarak çok rahat kullandığım ruj oldu kendisi.
Koyu ruj sürmek istediğimde yumuşacık yapısı ve kalıcılığı sebebiyle elim hep bu ürüne gitti.
Sadece eyeliner&rimel kombinasyonuyla çok rahat kullanılabilir.
Bence uygun fiyatlarıyla kesinlikle bakılması gereken bir seri.


Diğer favori seri; Revlon'un Colorburst kalem rujları kesinlikle.
Bu ürünler dudaklarda sürüm olarak mat bir etki bırakmasa da mat görünümdeler fakat dudakları oldukça iyi nemlendirip pütür pütür yapmıyorlar.

"Revlon Colorburst 250"


Ürün kan kırmızısı, içinde hafif bordoluk olduğunu düşünüyorum ve gece makyajına çok yakıştırıyorum.



"Revlon Colorburst 225/Sultry"


Yine bir karaborsa ruju!
Ve bu ruj da Charming gibi kara borsa olmayı hak eden renkte.
Muhteşem bir gül kurusu.
Nedense gül kurusu rujlara olan aşkım çok fazla, hele bir de matsa beni benden alıyorlar ve hepsini koleksiyonuma eklemek isteği uyandırıyorlar.


Benim favori mat likit&kalem rujlarım bu şekildeydi.
Denemek istediğim seriler arasında "Pastel Daylong" serisi mevcut ve Golden Rose Crayon kalemlerin diğer renklerine de bakacağım.

Yorumlarınızı bana iletirseniz çok sevinirim, okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Bana ulaşmak için;
Instagram/@nanikanotes
Snapchat/nanikanotes







14 yorum:

  1. Merhabalar cekilise nasil katilabiliriz acaba ben screenshot aldim ama sonra napicam? 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Sadece ekran görüntüsü almanız yeterli canım bana isminiz geldi ordan liste yapacağım ben :*

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ah ne çok istedim bu çekilişi telefonumun arizasi yüzünden arkadaş ekleyemiyorum😔

    YanıtlaSil
  4. Ah ne çok istedim bu çekilişi telefonumun arizasi yüzünden arkadaş ekleyemiyorum😔

    YanıtlaSil
  5. Snapchatten arkadaş ekleyemiyorym telefonunun arizasindan çok güzel çekiliş teflon ve the balm😔

    YanıtlaSil
  6. Renkler gerçekten mukemmel bu arada blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. Renkler gerçekten mukemmel bu arada blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiiki zevkle incelerim ben de çok teşekkür ederim:*

      Sil
  8. Hepsinin rengi birbirinden güzel ❤

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir yazı olmuş,aklımdaki birkaç ürünü almak için netleştim diyebilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler caniim, umarım severek kullanırsın sen de :*

      Sil