1 Ocak 2016 Cuma

"2015 En'leri&Favorileri"

Herkese koskocaman merhaba!
Ve mutlu yıllar!

Umarım yeni yıl herkese öncelikle sağlık, daha sonra bol bol mutluluk, bol bol gülücük, bol bol aşk getirir!
Umarım 2016 hepimizin yılı olur.

Şimdi çok kısaltarak yazdığım 2015 en'lerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bunlar haricinde birçok favorim, bayılarak kullandığım ürün var, fakat en sevdiklerimi zor da olsa seçebildim diyebilirim.

İsterseniz hemen başlayalım!


Öncelikle, blogumda yazısını da yazdığım, çok büyük aşkla sevdiğim; "Clarins One-Step Gentle Exfoliating Cleanser"
Mükemmel, mükemmel ve mükemmel!
Blogumda bir önceki yazıda okuyabilirsiniz prensesimi:*




Diğer favorim; "Benefit/Bene Balm" 
Bence bu serinin ürünleri çok çok güzel, fakat favorime bu ürünü almamın sebebi dudaklara diğerlerinden farklı olarak daha çok renk vermesi!
Rengi mükemmel, dudaklar kendiliğinden kızarmış hissiyatını yaşattı ve ben o hisse bayıldım, sürekli elim bu ürüne gidiyor.



Diğer favorim; benim şuana kadar aldığım rujlar arasında en çok sevdiğim, en çok kullandığım ve resmen yediğim bir ruj!
Hiçbir ruj şuana kadar bu ürün gibi dudaklarımı doğal, kendi rengiymiş gibi göstermedi.
Ve bu ürün resmen stoklu durumda bende.
"Rimmel London Kate Moss 105"




Diğer favorim; instagramda ve snapchatte bayıla bayıla anlattığım, kullandıklarım içinde en çok bayıldığım maskara bazı!
En kötü maskarayı bile dize getirip, kirpiklerimi kaşlarıma değdirdi. 
Bu ürün de bitmenin kıyısında, hemen stoklamak lazım.
"Dior Diorshow Lash Plumping Serum"



Diğer favorim; "Kalyon Tırnak Bakım Seti"
Tekli halde de satılıyorlar sanırım, ben set olarak almıştım.
Özellikle sınav dönemlerimde tırnak etlerimde sertleşme ve yaralar oluşmaya başladı.
Ben bu setteki peelingi, temizleyiciyi ve bakım yağını kullanarak bunun önüne geçebildim. Gerçekten severek kullanıyorum, böyle bir probleminiz varsa uygun fiyatlı bir alternatif olabilir.



Diğer favorim; bayılarak kullandığım ve snapchat&instagram üzerinden de çokça bahsettiğim "Lancome Effacernes Longue Tenue" kapatıcım üzerine olacak.
Bu ürünü ben çok seviyorum. Sebepleri tamamen hafif ve doğal görüntü oluşturması.
Göz altlarım çok sorunlu değil, fakat 
ürün o kadar hafif, o kadar yok gibi ki ben sürekli kullanıyorum.
Hatta fondöten kullanmak, yüzümü maskelemek istemediğim günlerde yanaklarımdaki kızarıklıklara, çenemdeki sivilce lekelerine ve göz altlarıma çok hafif uyguluyorum.
Hem yüzüm canlı gözükmüyor, yorgun görüntüyü siliyor hem de göz altlarım daha aydınlık, cildim daha doğal gözüküyor.
Ve küçücük tüpü çoook uzun zaman gidiyor.


Diğer favorim; "MAC Fix+"
Bunu favorilerime eklemezsem ayıptı, çünkü o kadar çok fonksiyonlu ki her şeyde bunu kullanıyorum gerçekten.
Far kullanmadan önce fırçamı ıslatıyorum, farlarım daha pigmentli, daha canlı ve daha kalıcı oluyor.
Makyaj bazımdan önce tüm yüzümü canlandırmak ve nemlendirmek için kullanıyorum.
Makyajımdan sonra yine aynı amaçla tüm yüzüme kullanıyorum.
Ve ten ürünlerimi uygulamadan önce beauty blender süngerimi ıslatmak için kullanıyorum.


Diğer favorim yine bi ten ürünü; "Revlon Colorstay Fondöten"
Aslında bir fondöten favorim daha vardı, fakat şişesini kaybettiğim ve henüz yenilemediğim için buraya ekleyemedim.
"YSL Touch Eclat Fondöten" 
2015'te ikisini de bayıla bayıla kullandım kesinlikle.
Colorstay cilde çok güzel oturuyor, orta kapacılıkta fakat doğal gösteriyor kesinlikle yüzünüzde ağır bir tabaka var gibi hissetmiyorsunuz. Ve çok uzun süre kalıcı.
Yağlı ve kuru ciltlere özel seçenekleri var.
Bence kesinlikle, fiyat&performans açısından denenmeye değer bir ürün.


Diğer favorilerim; "Lancome Grandiose Maskara&Benefit They're Real Maskara"
Bu iki ürün de benim favorilerim arasında, Lancome maskaramı çokça anlattım hatta diğer platformlar üzerinden.
Şimdiki hedefim, Chanel Le Volume ve Benefit Roller Lash maskaraları denemek!
Bu iki ürün de simsiyah, kirpikleri çok güzel uzatıyor ve dolgunlaştırıyor.
Grandiose maskaramı bir tık daha fazla seviyorum sanırım.


Pudra olarak; "Nars Crystal Light Reflecting Setting Powder"
Çok uzun zamandır kullanıyorum ve çok severek kullanıyorum.
Makyajımı çok güzel sabitliyor, ve cilde ışıltı katıyor.



Diğer favorilerim; "Nars Mat Kalem Rujlar" ve ten ürünlerimin yıldızı "Beautyblender Sünger"
Süngerimi aldığım günden beri her makyajımda istisnasız kullandım. Bence en kötü fondöteni bile cilde çok doğal şekilde yayıyor.
Bu kadar ünlü olmayı hak ediyor sanırım!



Ve son favorilerim; "Ban.do Ajanda" ve "Gucci Envy Me Parfüm"



Benim 2015 en'lerim, en favori ürünlerim bu şekildeydi.
Beni instagram ve snapchatten takip etmek isterseniz;
"Instagram: @nanikanotes"
"Snapchat: nanikanotes"

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim, herkese tekrardan mutlu yıllar, mutlu haftalar!





3 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş!Revlon fondöten,beauty blender ve benefit they're real benim de favorilerim arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım güzel yorumun için, evet kesinlikle çok güzel ürünler:*

      Sil
  2. Fiyat bilgisi de olsa tadından yenmez

    YanıtlaSil