20 Aralık 2015 Pazar

"Telefonumda 7 Uygulama"

Öncelikle herkese güneşli bir pazar sabahından günaydın!

Haftasonu o kadar hızlı geçiyor ki, yine de keyfini çıkarmak, pazarı pazar gibi yaşamak gerek diyerek sizi çok sıkmadan, mutlu pazarlar diliyorum.

Ve size telefonumda severek kullandığım, instagramda fotoğraflarımı düzenlemek için işime yarayan 7 uygulamadan bahsetmek istiyorum.


Hemen başlayalım isterseniz.
İlk uygulamam herkesin muhtemelen bildiği ve kullandığı "Afterlight" uygulaması.
App Store ve Google Play aracılığıyla indirebilirsiniz.



Ben bu uygulamanın efektlerini çok seviyorum, çeşitli tarzda efektler mevcut, herkesin zevkine göre bulabileceğini düşündüğüm bir uygulama.
Fotoğrafınızın kalitesini bozmuyor, benim için uygulamada aradığım en önemli özellik kesinlikle bu.
Ve bu uygulamada en çok kullandığım diğer kısımlar, ışık ayarı, keskinlik ayarı ve derinlik ayarı.
Ayrıca uygulamanın Dusty, Light Leak kısımlarından bölgesel efektler de vermeniz mümkün.
Fotoğrafınızın boyut ayarını yapabiliyorsunuz, çeşitli çerçeveler içerisine koyabiliyorsunuz.
Yani kısacası benim en sık kullandığım uygulamadır kendisi.
Kesinlikle öneriyorum.

Diğer uygulamam ise; "1967 Vintage Filters"
Bu uygulama da çok sevdiğim uygulamalardan biri, filtreleri VSCO Cam efektlerine oldukça benziyor, hatta benim fikrimci daha bile güzel. Üstelik VSCO Cam sadece kendi uygulaması üzerinden fotoğraf çekme izni veriyor, bu uygulamada her platformda çektiğiniz, kamera kısmınızda kayıtlı her türlü fotoğrafı özgürce düzenleyebiliyorsunuz.

Diğer uygulamam ise; "No Crop"


Bu uygulamayı da severek kullanıyorum. Uygulama fotoğraflarınızı instagram veya diğer platformlara fotoğraf boyutu açısından uygun hale getiriyor.
Arkaplana çeşitli efektler yüklenebiliyor ve birçok kişinin fotoğraflarında kullandığı şekilde arka plan bulanıklaştırılabiliyor. 
Ayna efekti vb. gibi birçok efekti de mevcut.

Diğer uygulamam; "CocoPPa"


Bu uygulama aşırı tatlı, telefonunuzdaki neredeyse tüm uygulamaların ikonlarını değiştirebiliyorsunuz, çok şirin arkaplanlar, ikonlar bulabiliyorsunuz.
Telefonunuzu kendi dizaynınıza göre renklendirmek için birebir.

Diğer uygulamam; "FashionTalks"


Bu uygulama diğer fotoğraf editleme uygulamalarından farklı olarak, telefonumda çok sevdiğim ve sürekli girip dolaştığım zaman geçirdiğim bir app.
Kombinler, kıyafetler, modayla ilgili her şey mevcut.
Kıyafetler, ayakkabılar, aksesuarlar kısaca kombinde her ne var ise markalarıyla işaretlendiği için beğendiğiniz bir ürünün tahmini duruşunu, ya da görüp beğendiğiniz fakat markasını bilmediğiniz bir ürünü öğrenebiliyorsunuz. Yani kısacası kombin ve moda üzerine bir app.
Ben çok severek kullanıyorum.

Diğer uygulamam; "Instabokeh"


Bu uygulamayı da genellikle ben, fotoğraftaki gibi çeşitli şekillerde ışık efektleri eklemek için kullanıyorum.
İçerisinde filtreler ve çerçeveler de mevcut.

Ve son uygulamam; "Lumyer"


Ve severek kullandığım son uygulamam. 
Bu uygulamada oldukça farklı şekilde efektler var.
Sıcak içeceklerden duman çıkarma, uçan martılar, patlayan konfetiler ve daha birçok efekt, fotoğraflarımda bu efektleri kullanıyorum. 

Benim telefonumda severek kullandığım uygulamalar bu şekildeydi.
Siz hangi uygulamaları seviyorsunuz ve instagram fotoğraflarınızı editlerken hangi uygulamaları kullanıyorsunuz?
Bana yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.
Herkesi çok seviyorum ve öpüyorum!
Mutlu haftalar!

2 yorum:

  1. no cropu ben de kullanıyordum ama yeni bir program bulunca kaldırdım. Adı photo grid.. İstersen bir dene benim en sık kullandığım program diyebilirim. Birde photoshop express :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım onlara da mutlaka bakacağım :*

      Sil